miercuri, 6 ianuarie 2010

mna... si una de rev! 2009



rev 2009- ca-n Bali, fara o mat!


  • locatie: Vulcan, jud. Brasov, Rromania, Terra, Calea Lactee
  • participantz: da
  • numar: care numar?
  • numar de participantz: 17 sau asa
  • numar de beri: fara (numar)
  • caldura: prezenta pe alocuri
  • curatzenie: poate
  • caini: 3
  • preot: da
  • tarie: am zis cu tarie La multz ani! si An ou fericit! la doishpe si ceva
  • shampanie: daaa!
  • laptopuri: 4- nu destule pentru o retzea de doamne-ajuta
  • cabluri de retzea: 2
  • retzea: p..a

Am ajuns primii, si am plecat ultimu' ca a trebuit sa ma "exprim cu tarie" in toilett-ul preotului paroh, ca sa nu mi se faca "rau pe drum".

Evenimente: Cineva (si e scris cu mare ca e un fel de zeu ca a reusit sa ne faca subiect de conversatziune timp de 3 zile) a fecalat in cada de baie. Nu vrem sa credem ca e unu din trupa nevesela, cu toate ca au fost interogatz totz indivizi(bilii). Dupa multe ore de discutzie s-a ajuns la concluzia ca nu putem sa ajungem la nicio concluzie fara o analiza amanuntzita, de catre un laborator autorizat. Asa ca am mai lasat si o balta. Pe romaneshte: cat de fain sa fie, sa te distreze un c...t 3 zile?! Si aici eu m-am simtzit lezat usor, in functzia mea de Clown Shef si Suprem si Absolut(cu putzina lamaie, si suc peste sa nu ni se faca rau). Ce am mai facut...hmm... aaaa, da: am mai facut traditzionalul si deloc lipsitul GRATAR DE REV! Si deloc modest sunt cand spun ca IO am transhat toata carnea, IO singur, NUMA' IO, io si cu inca cineva, cu cutzitu' altcuiva. Si au mancat, si a fost aproape bine, si au fost de toate... aproape de toate :(

Dar despre asta in alt episod palpitant din nimic.

ps: poza cu "casa" in care am facut revu, e casa lu' Uwe, lu' popa, casa Domnului, domnului Uwe... deci casa frate nu gluma... cu mosie, cu tot ce trebe... cum tre' sa aiba un parinte paroh in toata regula(asa cum ii zicE plebeii din satul care e el comuna, nu sat).

2 comentarii:

  1. cam putina miscare pe blog...a trecut mult timp de la rev!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate,deci esti tare.Propun sa scrii o carte despre Cisnadie si activitatea cisnadiana.O "foie" iti ajunge dar macar ras sa fie ca de "fome" ne ghiortaie matele.Fain...

    RăspundețiȘtergere