vineri, 11 decembrie 2009

iz-ma-lah

Nu e indemn la jihad ci mai degraba o justificare a JoiHadului(pt ca joi e karaoke).

Am fost la karaoke. Si aici unde am fost e la fel ca peste tot... toti cantam tot fara sa stim sa cantam si de multe ori fara sa stim CE cantam. Ne-am amuzat tare, am auzit ce am vrut noi, ne-am si abtinut de multe ori de la comentarii, dar pana cand: iz-ma-lah de la Bon Jon Bovi =)). Si au cantat-o de 2 ori. Iar asta-i doar inceputul: 100x 10 d la Chilian si inca vreo 4, 5 melodii- cu toate ca proprietarul initiativei karaokelui a avut bunavointa de a printa lista cu toate cele 6 miliarde de melodii pe care le avea-n librarie... mda... afisu-i fain pt standarde pseudo-rurale:

5 comentarii:

  1. ....en nau oan evaaa. ZUPER bonjovi asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. E da vis poporul asta roman. Pe unde intorci privirea, numai talentati, care dupE 2oua pahare de jamaican tequilla con rachiu de pruna, nu mai stiu de ei si se dau in spectacol. Club Crema...e frisca frate, frisca topita si imputita. Daca te pune drecu sa intri acolo joia, sigur o sa dai de Pol of the Neecoolesei, band insetat dintr-un microfon in care au mai scuipat inca o caruta de tigani. Da' omu' are talent domne' Lasa-l sa tipe pan' la 3 dimineata ca bautura curge in pahare; si din pahare in gura, in matze si prin gaoz...in buda. Faina treaba. Suntem plini de talente :(

    RăspundețiȘtergere
  3. hopa...nici n-am fost pe faza! Cisnadia are deja 2 cluburi! ;)
    pana acum era simplu...trebuia doar sa spui ca merg la club. acum tre sa mai specifici si daca e ala de sus sau ala de jos!

    RăspundețiȘtergere
  4. O, da! Isus mi-a ascultat rugaciunile. Avem 2 cluburi in Cisnadie: Club Crema si Club Spuma. Devenim o metropola! Ce mandru sunt de orasul meu!

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) Ai un umor fantastic.Am ras cu pofta cum de mult nu m-a mai facut un articol sa strecor un zambet sifonat si amarat.Comentariile sunt absolut delicioase si scarboase pe alocuri,aproape perfecte.Ehe ce viata de noapte aveti,curand sa faceti bine si sa sunati pentru rezervare.

    RăspundețiȘtergere