marți, 8 decembrie 2009

Incoruptibilii


Asa arata Silistra noaptea. Silistra e oraselul de granita din Bulgaria unde am fost zilele astea cu un prieten sa-si inscrie masina. De ce sa-si inscrie masina-n Bulgaria? Ca e mai ieftin. Drumul pana-n Bucuresti a fost unul constructiv...am povestit tot felul de balarii si a fost mai ales funny...in Bucuresti a trebuit sa asteptam sa ne luam omul de "legatura" cu "autoritatile" bulgare.
1.50m brunet (ba, asta i tzigan?!), barba (chiar e tzigan ma...poate ne taie astia prin Bucuresti), mare cunoscator de vehicule motorizate...de fapt mare cunoscator de tot ce inseamna tot (ca un bucurestean cuminte care le stie pe toate si e cel mai destept din masina), fost lucrator la Serviciile Secrete, casatorit, 1 copil, umblat prin toata Europa, 35 de ani...da' mi-as consuma timpu' daca as sta sa va zic tot ce noi nu am vrut sa-l credem.
In fine am plecat spre Calarasi, unde am ajuns la trecerea cu bacul catre Silistra. 6.30 dimineatza, frig ca naiba, suspect de frig. Aici posesorul minunatului mijloc de transport, pe care urma sa-l inscriem a fost indemnat de catre "piticul suspect" sa-si schimbe numerele provizorii cu cele expirate din Germania-ceea ce a si facut. Intre timp am "tras" cadrul de mai sus.
  • trecut Dunarea
  • aici se urca "piticul suspect" la volan
  • granita Bulgaria-prezentam actele noastre si ale carutzei
  • ceva nu e in regula (numerele expirate bineinteles-numerele expirate nu cele provizorii,valabile din portbagaj
  • suntem intorsi din drum si condusi la Sector
Si la Sector...hmmm ce fain e la Sector...
300 de milioane de voinici imbracati in uniforme, galagie ca in orice institutie de stat (e scris mic stat fiindca dupa ce pleaca sefii se sta), discutii pe teme politice despre alegerile care se incheiasera in noaptea dinainte...fain!
Dam iarasi actele la control, dispare prietenul, dispare "piticul suspect" de Bucuresti...raman la tzigara (raman de fapt la 15 tzigari), ei dau declaratii, eu iau declaratii de la politzai...fain. Oameni faini, cu mult timp la Sectorul de pe granitza...discutzii despre cine-i presedinte...fain. incepe sa-mi fie frig dupa vreo 2h de stat ampururea si-l intreb pe un "sectorist" daca au TV(e scris mare ca-mi place tv-ul)...si mi-am continuat asteptarea in fatza TV-ului...dupa vreo 10 min mi-am dat seama ca tot SECTORUL era acolo la TV cu mine... fain...dispar toti in misiune, disparem si noi dupa ce ni se zice ca e ok sa ne caram...
  • ajuns Bulgaria
  • intalnit om de contact din Bulgaria- 2.5m, mare rau, negru (asta am impresia ca e tzigan ba!), 13 curele de aur masiv la mana, 5 ceasuri, 3 ghiuluri pe fiecare desht', haina alba cu gluga (era alba inainte sa se faca gri de jeg), ochi albastrii...fioros...fain. concluzie: aur mult- merge afacerea cu inscrisu-n Bulgaria, murdar- n-are timp sa se spele =))
  • plecat impreuna catre RAR-ul lor(bulgaresc)
  • lasat masina la "EI"
  • am plecat sa mancam pizza, condusi de "uriasul suspect" din Bulgaria si "piticul suspect" de Bucuresti, frate...

Pizzeria bulgareasca nu seamana deloc a pizzerie, ci e o crajma cu de toate, ca la noi. Am mancat si am inceput sa ne aducem aminte ca n-am mai dormit de cateva zeci de ore bune...

  • pleaca "uriasul suspect" de Bulgaria, ramanem cu al nostru "pitic", ne e somn de innebunim
  • dupa 365 de Fanta ne hotaram sa plecam sa ne plimbam sa nu adormim pe masa-n crajma
  • nu mai stiu pe unde ne am plimbat da' am ajuns la notaru' care urma sa faca actele pt masina
  • la notar lume, forfota, noua somn
  • "piticul suspect" adoarme cu capul pe masa
  • iesim la al nu stiu catelea pachet de tzigari...fain

Dupa vreo 5, 6 ore vine "uriasu suspect", cu masina inscrisa, cu actele-n regula, ne urcam in ea, plecam acasa...fain

Diferenta dintre ei si noi e ca noi suntem cam mandri...in rest, si ei, la fel de saraci si inventivi...fain.

2 comentarii:

  1. Ai uitat sa povestesti marelui public interesat de patania nostra cu bulgurii, cum ne-am invartit juma de ora prin orasul lui Bucur, ghidati de tehnologia ultraperformanta cu care este dotat mirificul si extrasenzorialul telefon Xperia...mi-as pu%#@ in el :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Supertare postare si supertare comentare...
    "Xperia mirific si extrasenzorial" :))))

    RăspundețiȘtergere